2013. január 27., vasárnap

"Hova tegyük a kapcsolókat, kiskezítcsókolom?"

"Hova tegyük a kapcsolókat, kiskezítcsókolom?"
"Dekorálni szeretné az ágy mögötti részt? És hol lesz majd a franciaágy, Jucika?
"Tudja, úgy szeretnék az étkező asztal fölé belógó lámpákat? Nekem csak azt mondja meg, hova fúrjak?"
"A kiságy pont befér ide, Édesem! Rendben, Édesem, de mi lesz két év múlva? Akkor majd újra át kell terveznünk az egész gyerekszobát?"
Gondolom, ismerősen csengenek ezek a mondatok. Nem egy ügyfelem az első mondat elhangzása előtt tudta már, hogy lakása átalakítását szakemberre bízná.
Miért is? - kérdeztem.
- Nincs a munkám mellett se időm, se energiám egy ekkora feladat lebonyolítására.
- Úgy érzem elveszek az ötletekben, túl nagy a választék, túl sok az elképzelésem.
- Amikor a mesterember a kapcsolók helyét kérte tőlem, és mondtam, hogy itt és itt, kérdezte, hogy hol még. Hol? Ennyi nem elég? Akkor jöttem rá, hogy nekem ez a feladat sok lesz.
- Túl összetett és túl bonyolult, pedig eldöntöttem, hogy egy modern és harmonikus lakást szeretnék.
- Nézze, a kivitelezést is szakemberre bízom, akkor a tervezést miért is ne?!
- Az előző lakásom átalakítását egyedül csináltam végig, és nagyon sok aprónak tűnő hibát követtem el. Ez nagyon sok pénzembe került! :-(
Tudnád folytatni a sort? Akkor szólj hozzá!
Egy lakásátalakítás képei

Lakásfelújítás közben

Felújítás

Tervezési szakasz




2 megjegyzés:

  1. Akkor folytatnám a sort:
    "Ide kellene egy lámpa...,na de van ekkora hosszabbítónk??":-) Tegyük fel,hogy van:"De hogy rejtsük el a zsinórt?" Mi most éppen olvasólámpát szeretnénk a gyerekek ágyához, de még csak a szándék van meg (és az esti sötétség...:-) De majd lesz fény is. :-)Üdv,Évi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Évi! Bohóckodok itt a programmal. Szóval, ismerős. Tegyük a zsinórt a szőnyeg alá. Ciao: Zsuzsi

      Törlés